Otázky a odpovědi

Máte otázku? Máme odpověď!

Obecné otázky

Každá návštěva nás těší, ale vzhledem ke kapacitě prostoru a komfortu klientů doporučujeme telefonickou nebo webovou rezervaci.

Více otázek a odpovědí

Libella Seat

Po konečném zaměření sedáku s vámi vyplníme všechny dokumenty potřebné k objednávce a předáme výstupní zprávu s diagnostikou vašeho sedu a odůvodněním potřeby nového sedáku Libella Seat Varia. S tou navštívíte vašeho neurologa, geriatra, rehabilitačního lékaře nebo ortopeda, který vystaví žádanku o schválení s odůvodněním. 

U každé pojišťovny se postup může lišit, informujte se tedy pro jistotu přesně u svého lékaře.  V případě VZP vystaví předepisující lékař nejprve žádanku a po jejím schválení vystaví poukaz, na který uvede informace o schválení. U pojištěnců ostatních zdravotních pojišťoven předepisující lékař vystaví žádanku i poukaz zároveň a v případě schválení žádanky vyplní zdravotní pojišťovna na poukazu informace o schválení. 

Svůj schválený poukaz si vyzvednete na zdravotní pojišťovně nebo u předepisujícího lékaře (nebo mu je zaslán poštou).
Pak jen stačí vyzvednout si váš vlastní Libella Seat Varia na adrese výdejny, kterou Vám předáme. :)

Je to rychlejší, než se může zdát. Po absolvování diagnostiky sedu a sestavení zkušební verze sedáku si jej během týdne nezávazně vyzkoušíte. Pokud bude vše v pořádku, po týdnu vyplníme závazný objednací list. Na jeho základě sestavíme sedák do dvou až tří týdnů. Pokud budou třeba další úpravy, máte na vyzkoušení ještě další týden.

Osobní vyzvednutí a finální kontrola specialistou je vždycky lepší, ale pokud už budete mít vše vyzkoušeno a nic nebude třeba kontrolovat, nový sedák vám klidně zašleme poštou.

Více otázek a odpovědí